04-12-2010

Viltuitwisseling 2010, de resultaten!

Ieder jaar organiseer ik een uitwisseling van vilt. Om precies te zijn wordt dit de zevende keer dat ik een vilt uitwisseling project organiseer. 
De bedoeling is dat er 5 dezelfde “kerst ornamenten” werden gevilt. Techniek en materiaal keuze is verder vrij

Het onderwerp voor dit jaar was: een sieraad voor.........
De gemaakte vilten ornamenten zijn naar mij opgestuurd en ik stuur dan ieder deelnemer
 5 verschillende ornamenten terug (door anderen gemaakt) plus een boekje met instructie vellen en foto’s van alle ingeleverde ornamenten 
Zie hier enkele van de resultaten, voor alle foto's klik op de link naar mijn Flickr album.

http://www.flickr.com/photos/42331463@N03/sets/72157625471334516/




Every year, I organize a felt exchange project. This is now the seventh time that I organized this. The idea is that everyone felts 5 identical "Christmas ornaments". The choice of technique and material is entirely up to you. 

The theme this year was: a piece of jewellery for...
The felt ornaments are sent to me, and I send every participant 5 different ornaments in exchange (made by others) together with a booklet with instruction sheets for all the participant's ornaments.

Here are some of the results, for all of the pictures go to my Flickr album.

http://www.flickr.com/photos/42331463@N03/sets/72157625471334516/

1 opmerking:

  1. Tanja, wat ben ik blij dat je dit steeds organiseert. Ik heb alle 7 boekjes weer eens bekeken en het blíjft inspireren.
    Maud

    BeantwoordenVerwijderen