26-02-2012

Award



I received a 'Liebster Blog' award today for my blog from Stins, thank you Mirjam! This is an award to honour up-and-coming blogs with less than 200 followers. 

I can award 5 blogs with an award myself and decided to start with passing two on, one  to my felt friend's Linda Lammerts' nice blog and one to Gertie Jacquet's stamp blog. Linda makes beautiful textile works and has a really inspiring blog, and I visited Gertie's studio a few weeks ago for a great workshop. She makes beautiful illustrations.

Ik heb vandaag een 'Liebster Blog' award gekregen voor mijn blog van Stins, dankjewel!
Dit is een award om leuke blogs met minder dan 200 lezers onder de aandacht te brengen. 

Ik mag hem aan 5 blogs doorgeven, maar ik geef er nu twee door om mee te beginnen, aan viltvriendin Linda Lammerts' mooie blog en aan het stempel blog van Gertie Jaquet. Linda maakt hele mooie werken in textiel, en ik heb een paar weken terug een hele leuke cursus gevolgd bij Gertie. Ze maakt ook prachtige illustraties.



4 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja, bedankt voor de eervolle Liebster Blog-award!!!
    Groetjes, Gertie Jaquet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben helemaal blij verrast en vereerd. Dank je wel Tanja! Ik ga vanavond eens kijken hoe en wat dank je wel!!!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie dingen heb je op je blog..groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen