14-10-2013

Viltuitwisseling 10e jaar!

Dit jaar is een jubileumjaar want dit is alweer de tiende keer dat ik een viltuitwisselingsproject organiseer!
Een aantal van jullie heeft wat onderwerpen voor deze viltuitwisseling opgegeven. Om iedereen een beetje tegemoet te komen heb ik een onderwerp genomen dat breed kan worden geïnterpreteerd. Het onderwerp voor 2013 is BLOEMEN. Dit kan natuurlijk op heel veel manieren worden uitgewerkt, denk b.v. aan tafelversiering, kerstkaart, (sleutel)hanger, feestelijk enzovoort.

Wat is de bedoeling van dit project:

Vilt vijf dezelfde "BLOEMEN" op jouw manier.
Laat je fantasie de vrije loop. Het mag vanalles zijn, maar het moet wel door de brievenbus kunnen i.v.m. verzendkosten.
Daarnaast maak je ook instructies en foto's van je bloemen zodat er een instructieboekje kan worden gemaakt voor iedereen. 
Die vijf bloemen en de instructies (digitaal) stuur je naar mij op en ik stuur je vijf verschillende bloemen terug die door anderen zijn gemaakt, plus een werkboek met instructies en foto's van alle ingeleverde bloemen, zodat je die altijd zelf nog eens zou kunnen maken. 
Zodra je je hebt aangemeld via een berichtje of email krijg je van mij de aanvullende gegevens. 

Voor meer inspiratie, neem een kijkje bij de resultaten van de vorige viltuitwisseling hier.





1 opmerking:

  1. Lijkt me leuk Tanja ;-)
    Lekker vrolijk onderwerp ook ... en een héél mooi voorbeeld !

    BeantwoordenVerwijderen