15-11-2010

vilten formaat ansichtkaart


Al een aantal jaren maak ik "ansichtkaarten"van vilt voor Maud die ik dan bij haar in de brievenbus gooi. Soms wel een per week en soms maar een in de zes maanden. Ook Maud maakt ansichtkaarten, maar dan voor mij. Ik vind het heel stimulerend en leuk want ook als je weinig tijd hebt is dit vaak nog goed te doen. Bovenstaande foto's zijn van mijn ansichtkaart die ik straks in de bus ga doen. De foto hieronder is van al wat langer geleden.
 Totaal hebben we al ongeveer 100 kaarten aan elkaar verstuurd op deze wijze.

Since a few years, I send felt "postcards" to Maud. which I then put through her mailbox. Sometimes a few a week and sometimes only one in six months. Maud sends me postcards back. I find it very encouraging and fun, because even if you have only little time, this is still manageable. The photos here are from the card I'm sending her in a bit. The picture below is from a while ago. In total, we've sent each other about a 100 cards like this.

titel: In antwoord op uw schrijven.

3 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk en mooi en liefdevol...jullie zijn zo'n mooi vriendinnenpaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig jullie kaarten verzameling. Ik weet uit ervaring hoe leuk het is om dergelijke kaarten te maken voor elkaar. Wij hebben met een groep van 12 vrouwen 2 jaar lang ATC's voor elkaar gevilt.
    Jullie boekje zag er prachtig uit.
    Nog veel "kaart-plezier" samen.

    BeantwoordenVerwijderen