18-02-2011

Recycling vilt 1


Alle restjes en stukjes vilt die ik nog in een la had liggen heb ik in één verfbad gedaan en samen gekleurd in een bad met een beetje "pink" en "rust" wolverf van het merk Ashford.


I put all the leftover bits of felt that I had lying in a drawer in one pot and dyed them together, with a bit of "pink" and "rust" wool dye from Ashford.




....en dit is het resultaat van het roze, roestkleurige verfbad.  Jammer dat er zoveel van de kleurnuances verloren gaat in de foto want in het echt is het nog veel mooier.


...and this is the result of the pink, rusty coloured dyebath. Unfortunately many of the shades are lost in this picture, it is even brighter in real life.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Tanja...en dat Zweeds vilten....wat maak je toch een mooie dingen.
    iK ben nog steeds zo blij met wat ik van je gekregen heb maar het komt er maar niet van iets liefs terug te doen...ik hoor je zeggen dat was ook helemaal de bedoeling niet...maar ooit...

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies, dat is niet de bedoeling en ik vind het heerlijk dat je er blij mee bent.
    x

    BeantwoordenVerwijderen