02-04-2011

Landelijke VKG-dag in Amersfoort


Vandaag vond de landelijke dag van de Vilt Contact Groep (VKG) plaats. We bestaan binnenkort 20 jaar en als deel van de viering maken we tegels van 30x30 cm. Dit wordt een installatie die komt te hangen in het Kruithuis in Den Bosch. Om iedereen te inspireren zijn er vandaag zes verschillende technieken aangeboden die misschien gebruikt kunnen worden voor de tegels. Er waren wel 140 mensen en het was heel gezellig. Ik heb zelf een workshop Zweeds Vilten gegeven. Het was heel leuk om te zien wat anderen hiermee deden, en ik heb hele leuke mensen ontmoet. Bedankt iedereen voor een hele leuke dag!

Today the national VKG (Felt Contact Group) meeting took place. We will soon celebrate our 20th anniversary and as part of the celebrations we are making tiles of 30 x 30 cms. This will become an installation that will be exhibited in the Kruithuis museum in Den Bosch. To inspire everyone, six different techniques were offered today that perhaps can be used for the tiles. 140 People attended and it was a great day. I gave a workshop in Swedish Felting. It was great to see where others took this, and I met some really great people. Thanks everyone for a very fun day!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja

    Er was helaas te weinig tijd en te veel te zien om een workshop bij je te volgen.
    Wat geweldig dat jij je kunnen en weten met ons wilde delen.
    Zo krijg je een mooie stroom van ontwikkeling nemen en geven!
    Dank je wel en ik wil je zeker nog ontmoeten voor je bijdrage aan deze fijne dag voor mij.

    Liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was een heerlijke dag en ik kom zeker nog een keer bij je om het zweeds vilten te leren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Dorie, laat maar weten en ik kan ook bij jou langs komen.

    BeantwoordenVerwijderen