10-04-2012

Felt and Leather Grey Bag


The felt consists of three layers: light grey on the outside, a layer of silk, and a layer of dark grey felt. Below you can see the result of my bag. With the beautiful leather from the Westermarkt. I stitched the leather with a "speedy stitcher".

Het vilt bestaat uit drie lagen: lichtgrijs aan de buitenkant, een laag zijde, en een laag donker grijs vilt. Hieronder zie je het resultaat van mijn tas. Met het mooie leer van de Westermarkt. Het leer heb ik genaaid met de "speedy stitcher".


4 opmerkingen:

  1. Speedy sticher??? nog nooit van gehoord. Werkt het goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het werkt heel goed en ik vind het heel prettig om met de speedy stitcher leer te naaien, vooral grote stukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo , ik heb je blog pas ontdekt , ikzelf blog niet .Is die speedy sticher nog te verkrijgen ( nog nooit gezien of over gehoord )
    De blauwe vilt vogel die bij jou en de tas staat lijkt me ook hééééél mooi .
    Fijn dat ik mag rond kijken bij jou , fijne tijd nog gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De speedy stitcher heb ik bij Boomsma lederwaren gekocht, maar ik zie hem niet meer op hun site. ook Liddl heeft de speedy stitcher verkocht, een tijd geleden weliswaar

    BeantwoordenVerwijderen