15-10-2012

Vilt uitwisseling 2012

                                                                                                                M.Roël


Versiering

Ook dit jaar organiseer ik weer een  vilt uitwisseling, dit jaar wordt de negende keer. Omdat het aantal deelnemers de laatste jaren  behoorlijk is gestegen, zal ik genoodzaakt zijn de inschrijving op een bepaald moment te sluiten. Dus wil je meedoen wacht dan niet te lang met je aanmelding.
Onderwerpen van de afgelopen jaren waren:
vissen, engelen, ornamenten (2006,2007), kleine cadeautjes, sterren , sieraad, kralen.

Wat is de bedoeling van dit project?

Vilt 5 dezelfde vilten objecten, op jouw manier.
 Laat je fantasie de vrije loop. Het mag van alles zijn binnen het thema maar het moet wel door de brievenbus kunnen i.v.m. portokosten.
Het thema voor dit jaar is: versiering.

Die 5 "versieringen" stuur je naar mij op of breng je langs en ik stuur je 5 verschillende versieringen terug (door anderen gemaakt) plus het boekje met alle werkbeschrijvingen, instructies en foto’s van alle ingeleverde versieringen.

De kosten van deelname zijn: 
 10 euro.

Wil je meedoen of meer weten? Je kunt je aanmelden door me te mailen op badhuis7a[apenstaartje]gmail.com en dan stuur ik je de rest van de gegevens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten