26-09-2010

wol spinnen



                                        

Geïnspireerd door de dvd van Jan Massie, "Spinning Art Yarn", ben ik vandaag gaan spinnen met wat restjes gekaarde wol die ik nog had liggen (eigenlijk bedoeld om te gaan vilten).


Inspired by Jan Massie's DVD "Spinning Art Yarn", I started spinning today with some bits of carded wool which I had left (actually meant for felting).


De vlucht van het  Louët spinnewiel is groot genoeg om allerlei probeersels door te laten. Zie hier wat details van het resultaat.

 The orifice of the Louët spinning wheel is wide enough to allow all kinds of experiments. Hereby some details of the end-result.





                 

1 opmerking:

  1. hoi Tanja, fijn dat je op mijn blog reageerde want ik was je kwijt.
    Mooie logs heb je geschreven. Die oya's zijn leuk en oooh wat zou ik graag artyarn spinnen ik ben er al tijden helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen